reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Zemaník

Michal Zemaník

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek...mám rád šport, zaujímam sa o politiku, históriu a snažím sa byť dobrým občanom tohto štátu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Remember October

Michal Zemaník

Remember October

V kalendári  žiaril dátum 28. október 2012 a ja som mimo Slovenskej republiky. Nevadí, nepotrebujem byť v domovine na to, aby som vedel, prečo bol včerajší deň významný. Oh wait, doma by mi to zrejme nikto nepripomenul aj tak, iba ak facebook, niečo ako keď informuje o tom, čo sa deje za oknami vašej izby.

  • 29. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 402x
  • 0
Záclony

Michal Zemaník

Záclony

Vejú mi záclony sem a tam, Dnu prúdi čerstvý vzduch. Vôbec žiadne zmeny však nebadám, Nechápem načo toľký vzruch.

  • 14. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 238x
  • 0
Y vs i

Michal Zemaník

Y vs i

Táto úvaha je inšpirovaná diskusiou o zrušení y. Zamýšľal som sa totiž, prečo by práve ypsilon mal byť odsúdený na zánik. Prečo nie jota? Aké by mohli byť výhody a nevýhody toho-ktorého písmena? Odpoveď na túto otázku nájdete v nasledujúcich riadkoch.

  • 30. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 12
3 vynálezy čo by sa ľudstvu zišli

Michal Zemaník

3 vynálezy čo by sa ľudstvu zišli

V dnešnej dobe technickej už existuje takmer všetko, prístroje čo nám uľahčujú či spríjemňujú život. Stále sú však veci, čo ešte nie sú používané a ktoré, myslím si, by ľudstvo ocenilo. Nasledujúcich pár riadkov sa budem venovať čisto fantazijným a utopickým myšlienkam.

  • 29. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 832x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu